علاوه بر داشتن سابقه تجربه و فروشگاه حضوری فعال سایت فروشگاه گل و گیاه دارای نماد الکترونیکی است.این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت و پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین اعطا شده است.کسب و کار اینترنتی دارای نماد الکترونیکی به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.برای حصول اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد وارد سایت اصلی وزارت صنعت معدن و تجارت شوید تا جعلی نبودن نماد کاملا برایتان آشکار گردد.
آیا می توانم اطلاعات کاربری را ویرایش کنم؟
بله در هر مرحله از ایجاد و تکمیل حساب کاربری می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.ضمنا اگر برای خرید بعدی نیز نیاز به تغییر اطلاعات کاربری داشتید می توانید آنها را عوض کنید.
آیا می توانم به اطلاعات خریدهای گل قبلی ام دسترسی داشته باشم؟
بله پس از تکمیل خرید می توانید با ورود به حساب کاربری خود به اطلاعات سفارش ها و خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشید.
آیا کارشناسانی برای مشاوره خرید گل دارد؟
بله کارشناسان مجموعه گل و گیاه از طریق چت آنلاین سایت شبکه های اجتماعی تلفن پشتیبانی و به صورت حضوری آماده ارائه مشاوره های تخصصی هستند.
آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
یک فروشگاه گل و گیاه آنلاین اینترنتی است و شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را از هر مکانی ثبت کنید.
آیا لازم است که پس از ثبت سفارش با تماس بگیرم؟
بلافاصله پس از ثبت سفارش فاکتور خرید شما به مسئول مربوطه ارسال می شود و تیم گل آرایی در جریان آن قرار می گیرند و لازم به پیگیری از جانب شما نخواهد بود.
آیا می توانم به صورت تلفنی خرید کنم؟
بله در صورتی که مایل به تهیه محصولات روز باشید و یا بخواهید محصولی که از موجودی آن مطمئن هستید را در زمان سریع تری به دست تان برسانیم می توانید از طریق تماس تلفنی با تیم فروش گفتگو کنید.
آیا می توانم از طریق پرداخت کارت به کارت مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
تنها در صورت بروز مشکل و یا شلوغ بودن درگاه پرداخت و با تایید کارشناس فروش امکان پرداخت وجود دارد و فقط شماره کارتی که به صورت مکتوب از کانال های رسمی دریافت می کنید قابل قبول است.ضمنا پس از دریافت شماره کارت کالای مورد نظر نهایت تا 15 دقیقه قابل حفظ است و پس از آن ممکن است توسط کارشناسان فروش به مشتریانی که در صف خرید هستند فروخته شود.لازم به ذکر است که در صورت داشتن شماره کارت نیز برای خریدهای بعدی حتما ابتدا موجودی را چک کنید و بعد پرداخت را انجام دهید.
آیا می توانم برای شخص دیگری از خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
شما می توانید در هنگام وارد کردن آدرس گیرنده آدرس خود یا هر شخص دیگری را وارد کنید.تیم سفارش شما را دقیقا به همان آدرس مورد نظرتان خواهد رساند.
آیا امکان ارسال سفارش به صورت ناشناس را دارم؟
پیشنهاد تیم این است که از طریق کارت پستال به عزیزان تان اطلاع دهید که گل و گلدان را از طرف چه کسی دریافت کرده است.اما اگر مایل هستید هدیه شما به صورت ناشناس به دست گیرنده برسد کافی است در زمان ثبت سفارش در قسمت توضیحات به ارسال ناشناس محصول خود اشاره بفرمایید.
امکان ثبت سفارش برای چند روز جلوتر وجود دارد؟
در حال حاضر می توانید برای حدود 2 ماه زودتر سفارش خود را ثبت کنید تا در رویدادهای مشخص مانند تولد سالگرد ماهگرد و...بدون نگرانی و استرس کالای خود را دریافت نمایید.
آیا همراه سفارش من صورت حساب یا فاکتور برای هدیه گیرنده ارسال می شود؟
همراه با محصول هیچ گونه فاکتور یا صورتحسابی برای هدیه گیرنده ارسال نمی شود و در نتیجه او از قیمت کالا باخبر نخواهد شد.
آیا وضعیت سفارش ثبت شده را اطلاع رسانی می کنید؟
با ارسال پیامک و یا تماسمرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند.همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک بر روی سفارش مورد نظر اطلاعات لازم را درباره آن به دست بیاورید.
آیا ممکن است که مبلغ از حساب من کسر شود اما سفارش ثبت نشده باشد؟
تنها در صورت وجود اختلال در سیستم و شبکه بانکی امکان بروز این خطا وجود دارد.در این صورت مبلغ کسر شده شما طی سه روز آینده توسط بانک به حساب تان بازگشت داده خواهد شد و عدم ثبت سفارش به شما اطلاع داده خواهد شد.
آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
به دلیل ماهیت فصلی بودن گل و گیاه در طول سال و به صورت دوره ای برخی از محصولات ناموجود می شوند.از آنجا که در موقعیت های خاص امکان تامین کالا وجود ندارد آن محصولات ناموجود خواهند بود.لازم به ذکر است که با رسیدن فصل آن گل یا گیاه مجدد بر روی سایت فعال خواهند شد.
آیا امکان پرداخت دلاری یا یورویی توسط ویزا کارت و یا مستر کارت وجود دارد؟
شما قیمت ها را به تومان در تمام صفحات مشاهده می کنید در زمان پرداخت گزینه پرداخت دلاری با ویزا کارت و مستر کارت را انتخاب می کنید.اگر خارج از ایران هستید حتما صفحه به سرویس ارسال گل به ایران سر بزنید.ضمن اینکه پرداخت ارزی درسایت گل ستان پرداخت امن می باشد و اطلاعات کارت اعتباری شما ذخیره نمی شود.شما با کارت خود در حال پرداخت مبلغ به بانک های خارج از ایران هستید به علت اینکه در ایران درگاه های پرداخت بین المللی وجود ندارد.
آیا ارسال روز دارد؟
بله هر روز تعدادی از کارهای باکیفیت و زیبای به عنوان محصول روز انتخاب می شوند و از طریق سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهند شد.
هزینه ارسال سفارش چگونه است ؟
در صورتی که سفارش شما برای مناطق 22 گانه تهران باشد برای کالاهای بالای 100 هزار تومان رایگان و برای کمتر از 100 هزار تومان بنابر ساعت وحجم مرسوله مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.در صورتی که بخواهید سفارش را بتهران مانند کرج لواسانات شمشک و...برسانید تمام سفارش ها مشمول پرداخت هزینه هستند.برای ارسال دیگر شهرها فعلا تنها امکان ارائه گل های رز جاودان وجود دارد.هزینه ارسال این گل ها بر اساس قیمت پست یا تیپاکس تعیین خواهد شد.
آیا ضمانت برای تحویل به موقع وجود دارد؟
تیم اهمیت زمان و تاریخی که برای ارسال گل درج کرده اید را درک می کند و می داند که چقدر این موضوع برای شما اهمیت دارد.به همین دلیل ما هم تلاش می کنیم تا در همان بازه مشخص شده گل تان را به دست عزیزان تان برسانیم.با این حال اگر به دلیل رویدادی غیر مترقبه هدیه شما دیرتر برسد برای جبران رویداد تمام تلاشش را خواهد کرد.
آیا امکان ارسال کالا راس ساعت معینی وجود دارد؟
با توجه به وضعیت ترافیک تهران به خصوص در رویدادهای خاص مانند ولنتاین روز مادر و...امکان ارسال کالا راس یک زمان مقرر وجد ندارد و سفارش ها در بازه زمانی که مشخص فرموده اید به دست گیرنده خواهند رسید.
آیا می توانم برای سورپرایز کردن عزیزانم از شما کمک بگیرم؟
در صورتی که در زمان ثبت سفارش در قسمت توضیحات برای ما بنویسید که قصد سورپرایز کردن فرد تحویل گیرنده را دارید تا تیم ارسال ما در جریان برنامه ریزی های شما باشد.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟
دقیقا مطابق با تاریخ و بازه ی زمانی که خودتان در سایت تعیین می کنید سفارش ها تحویل تان خواهد شد.
چگونه می توانم از تحویل گل به گیرنده مطمئن شوم؟
پس آنکه پیک سفارش شما را به گیرنده تحویل می دهد (حتی اگر گیرنده خود شما باشید)پیامک ارسال موفقیت آمیز کالا برایتان ارسال خواهد شد.
سفارش های شهرستان چه زمانی ارسال می شوند؟
پس از آنکه سفارش های شهرستان در سایت ثبت شدند در اولین روز کاری و با توجه به ساعت کاری اداره پست و تیپاکس سفارش شما را تحویل آنها می دهیم.با توجه به مسافت و قوانین پستی کالاهای شما به دست تان خواهد رسید.
آیا امکان تغییر در طراحی محصولات وجود دارد؟
بله در صورتی که مایل باشید محصولات مختلف شامل باکس گل دسته گل و سبد گل با تعداد کمتر یا بیشتری گل برایتان آماده شود و یا اگر بخواهید در طراحی ها تغییری باشد می توانید آن را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید تا در صورت امکان برایتان انجام شود.بدیهی است که در صورت تغییر در تعداد و چیدمان گل ها ممکن است قیمت محصولات تغییر کند.در این صورت پیش از نهایی شدن سفارش قیمت کالا به شما اطلاع داده خواهد شد.
آیا امکان ثبت محصولات سفارشی به صورت آنلاین وجود دارد؟
بله در صورتی که به صورت کاملا شفاف برای ما توضیح دهید که چه گلی می خواهید و یا اینکه تصویری از کالای مورد نظرتان داشته باشید می توانید آن را برای ما بفرستید.پس از تعیین قیمت توسط گل آراهای و در صورت تایید شما می توانید محصول سفارشی خود را ثبت نهایی کنید.
آیا امکان ثبت محصولات سفارشی به صورت آنلاین وجود دارد؟
اندازه محصولات چقدر است؟
اندازه و ابعاد تمام محصولات در صفحه مربوط به همان محصول ثبت شده است.در نتیجه می توانید پیش از ثبت نهایی محصول ابعاد اندازه آن را بدانید.
آیا گلدان هایی که گلهای شاخه بریده در آن قرار دارد همراه گل ارسال می شود؟
آیا امکان تعویض گلدان گیاهان وجود دارد؟
برای حفظ سلامت برخی از گیاهان امکان تعویض گلدان وجود ندارد.در نتیجه ممکن است گیاهی که انتخاب کرده اید را نتوانیم به گلدان جدیدی منتقل کنیم.اما اگر تیم گل آرایی تشخیص دهد که تعویض گلدان برای گیاه مشکلی ایجاد نمی کند می توانید از مجموعه گلدان های گلدان دیگری را انتخاب کنید تا همراه با گیاه برایتان ارسال شود.
آیا گیاهان گلدانی و یا تراریوم ها در جعبه ارسال می گردد؟
به دلیل داشتن شاخه و برگ ها و یا ظرافت برخی محصولات امکان قرار دادن آنها در جعبه یا باکس نیست.با این حال تیم تلاش می کند تا به بهترین شکل گلدان هایتان را بسته بندی و ارسال کند تا مشکلی برای گیاهان و گل ها در زمان ارسال پیش نیاید.
چرا گل های غنچه به دست من رسیده؟
تلاش می کند تا بهترین و تازه ترین گل ها را برایتان ارسال کند و به همین دلیل ممکن است تعدادی از گل ها در حالت غنچه باشند.گل های غنچه برای مدت طولانی تری باقی می مانند و نگهداری از آنها نیز ساده تر است.
آیا گلهای شما همیشه تازه و با کیفیت است؟
همیشه تازه ترین گلها و با کیفیت ترین گیاهان را برای شما دستچین می کند همواره تلاش می کنیم تا شما تجربه یک خرید لذت بخش را داشته باشید.
آیا گلهای شاخه بریده در هرفصل یک سایز است؟
گل ها موجودات زنده هستند و به همین دلیل کاملا شبیه و هم اندازه نخواهند بود.به همین دلیل ممکن است اندازه های گل ها کمی با یکدیگر متفاوت باشند و دو شاخه گل دقیقا هم شکل یا هم اندازه نباشند.
آیا گلدان های دیگری هم دارد؟
تلاش کرده تا با گرد هم آوردن انواع گلدان در جنس های گوناگون شامل فلزی سفالی حصیری و...امکان انتخاب گلدان های دیگر را برایتان فراهم کند.شما می توانید پس از انتخاب گیاه گلدان دیگری را نیز انتخاب کنید و هزینه ماوتفاوت آن را پرداخت کنید.در صورت انتخاب گلدان جدید
آیا گیاهان همراه با گلدان نمایش داده شده در عکس ارسال می شود؟
گیاهان آپارتمانی ریشه دار همه مطابق با عکس دارای گلدان می باشند و با گلدان قیمت گذاری شده است.
آیا گیاهان همراه با گلدان نمایش داده شده در عکس ارسال می شود؟
گیاهان آپارتمانی ریشه دار همه مطابق با عکس دارای گلدان می باشند و با گلدان قیمت گذاری شده است.
آیا انتخاب کارت پستال وجود دارد؟
در حال حاضر یک مدل کارت پستال با طراحی خاص و ساده وجود دارد که ما می توانیم متن انتخابی شما را با کمک آن به دست عزیزان تان برسانیم.در حال حاضر امکان انتخاب و ارسال کارت های دیگر وجود ندارد.
آیا در صورت افزایش قیمت گل در ایران قیمت های گل تغییر می کند.
از آنجا که دارای گلخانه های اختصاصی گل رز است می تواند با قیمت کمتر و کیفیت بهتری محصولات را ارائه کند.تیم ما تلاش می کند تا قیمت ها را در پایین ترین حد ممکن نگه دارد.
آیا با موبایل هدیه گیرنده تماس گرفته خواهد شد؟
بله اما ما با موبایل هدیه گیرنده تماس نخواهیم گرفت مگر آنکه در زمان تحویل نتوانیم او را پیدا کنیم و یا برای پیدا کردن آدرس مشکل وجود داشته باشد و شما نیز پاسخگو نباشید.
آیا ممکن است در سفارشم ناگهان از گل های دیگری استفاده کنید؟
تنها در شرایط بسیار خاص ممکن است مجبور به تعویض و جایگزینی گل ها شویم.در این شرایط از گل های بسیار شبیه و هم قیمت و یا با قیمت بیشتر استفاده می کنیم و حتما پیش از ارسال کالا به شما اطلاع خواهیم داد.
آیا محصولی که دریافت می کنم دقیقا مطابق با عکس سایت است؟
تمام تلاش ما این است که نهایتا محصولی را به دست تان برسانیم که از کیفی چند درجه بهتر از عکس داخل سایت باشد.در نتیجه هدیه ای که دریافت می کنید مغایرتی با تصاویر سایت نخواهد داشت
آیا تخفیف یا جشنواره های ویژه دارد؟
بله تیم مارکتینگ برای بالا بردن امکان خرید گل و گیاه تازه و با کیفیت کدهای تخفیف و جشنواره های جذابی را تعبیه می کند.برای اطلاع از این جشنواره ها و تخفیف ها در سایت ثبت نام کنید تا از طریق شماره تماس و ایمیل اطلاعات را برایتان ارسال کنیم.
آیا امکان همکاری های سازمانی وجود دارد؟
بله در صورتی که مایل به انجام امور گل آرایی و یا ارائه هدایای سازمانی باشید با بهترین قیمت و خدمات کنارتان خواهد بود.